Головна » Файли » Виховна робота |
У розділі матеріалів: 7 Показано матеріалів: 1-7 |
28 листопада вихователь Урода О.М., провів виховну годину - реквієм:
«У ПАМ’ЯТІ СКОРБОТНИЙ 33-Й»
Метою заходу було :
Під час заходу були продемонстровані документальні фрагменти про голодомор,відео сюжети очевидців голодомору, та відео сюжет «Свіча», діти декламували вірші, та зачитували фрагменти листів спогадів про скорботний 33.
Хвилиною мовчання вшанували пам'ять загиблих в 1932-1933 рр.
Мета:узагальнити знання учнів про складові компоненти їжі, про корисну їжу та її позитивний вплив на збереження і зміцнення здоров'я дорослих і дітей, про основи культури і традиції харчування; викликати інтерес до традиційного харчування українців та прагнення вживати національні страви як засіб збереження і зміцнення здоров'я.
Обладнання:малюнки, фотографії, вирізки з газет і журналів, на яких зображено різноманітну їжу; сім маркерів (або інших невеличких предметів); кошик з різними предметами та продуктами; роздавальний матеріал (роздруковані картки, на яких перелічено назви продуктів харчування і вказано їх дію на організм людини).
Хід заняття
Прочитайте вислів, який належить давньогрецькому філософу Сократу.
Мета: сприяти усвідомленню учнями важливості набуття освіти, допомогти школярам визначити шляхи вдосконалення власних навичок, навчати самостійно здобувати знання, виховувати в учнях потребу в постійній самоосвітній діяльності.
Обладнання:картки на яких написано афоризм або народний вислів на тему навчання; пам'ятка «10 умов успішного навчання», чисті аркуші паперу, олівці або ручки, комп’ютер, мультимедійне обладнання.
Коментар: до проведення заходу учитель залучає учнів-читців.
Хід заняття
Тема сьогоднішньої години спілкування обрана не випадково. Вона зумовлена потребами нашого часу.
Мета: допомогти учням з'ясувати сутність поняття «толерантність»; розвивати почуття колективізму, солідарності, вміння слухати; показати, що важливим у стосунках між людьми є вміння спілкуватися; переконати учнів у необхідності бути терпимими до оточуючих; учити встановлювати стосунки на доброзичливій, толерантній основі.
Обладнання: плакати з цитатами: «Перед великим розумом я схиляю голову, перед великим серцем я стаю на коліна» (Гете), «Моя свобода розмахувати руками завершується там, де починається ніс мого сусіда» (Емерсон); роздавальний матеріал (тест «Чи терпимі ми», роздруковані картки з матеріалом для обговорення, роздруковані аркуші, на яких намальована квітка «Толерантність»),
Коментар: до початку Заняття вивішую на класній дошці плакати з цитатами.
Хід заняття
Тема сьогоднішнього нашого Заняття — «Толерантність ».
Мета: допомогти учням з'ясувати сутність поняття «толерантність»; розвивати почуття колективізму, солідарності, вміння слухати; показати, що важливим у стосунках між людьми є вміння спілкуватися; переконати учнів у необхідності бути терпимими до оточуючих; учити встановлювати стосунки на доброзичливій, толерантній основі.
Обладнання: плакати з цитатами: «Перед великим розумом я схиляю голову, перед великим серцем я стаю на коліна» (Гете), «Моя свобода розмахувати руками завершується там, де починається ніс мого сусіда» (Емерсон); роздавальний матеріал (тест «Чи терпимі ми», роздруковані картки з матеріалом для обговорення, роздруковані аркуші, на яких намальована квітка «Толерантність»),
Коментар: до початку Заняття вивішую на класній дошці плакати з цитатами.
Хід заняття
Слово вчителя.
Тема сьогоднішнього нашого Заняття — «Толерантність ».
Мета: виховувати вміння спілкуватися; розвивати комунікативні навички.
Обладнання: картки з позитивними й негативними якостями характеру.
Напередодні учні мають ознайомитися з інформацією про типи характерів і темпераментів.
ХІД ЗАХОДУ
Анкетування
Мета. Ознайомити учнів із національними символами України, формувати національну свідомість школярів, громадянсько-патріотичні почуття, виховувати в учнів почуття патріотизму, повагу до символів, почуття національної гордості, любові до рідного краю.
Обладнання. Державні символи України: прапор, герб, гімн.
Хід уроку
Дорогі діти, гості, ми раді вітати вас у нашому класі. Сьогодні у нас виховна година, присвячена державним символам України. Сьогодні ми з вами поговоримо про найдорожче серцю кожної людини.