Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Уроки » Історія

У категорії матеріалів: 5
Показано матеріалів: 1-5

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
 

План-конспект

відкритого уроку з історії України

на тему: «Українське суспільство в другій половині ХІХ ст.»

(9 клас)

Вчитель: Байрак О.М.

2014

Мета: проаналізувати зміни, що відбулися в соціальній структурі українського суспільства, визначити роль родин українських підприємців Яхненків, Симиренків і Терещенків в історії України; дослідити причини, напрями та суть трудової еміграції українського населення в другій половині ХІХ ст.; розвивати в учнів уміння й навички критичного мислення, уміння аналізувати історичні джерела, самостійної роботи; виховувати інтерес до вивчення історичного минулого України. 

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Перевірка домашнього завдання

А) Індивідуальна робота з картками

 
 
Подробнее
  • Просмотров: 668
  • Комментариев: 0
 

Тема. Реформи адміністративно-політичного управління 60–70-х років ХІХ ст.

Мета: визначити, в чому полягала необхідність проведення реформ адміністративно-політичного управління в Російській імперії, а також з’ясувати суть та значення проведених перетворень; розвивати в учнів уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, з’ясовувати суть історичних подій та явищ, робити висновки, розвивати навички самостійної роботи з джерелами інформації; сприяти правовому вихованню учнів.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент (1 хв)

ІІ . Актуалізація опорних знань учнів (5 хв)

Метод взаємоперевірки

(Учні діляться на 2 команди та ставлять одне-одному запитання по д/з)

 

 
 
Подробнее
  • Просмотров: 474
  • Комментариев: 0
 
 
 
 
Подробнее
  • Просмотров: 644
  • Комментариев: 0
 

Мета: Ознайомити учнів із релігійними віруваннями та культурною спадщиною Давньго Китаю; удосконалити навички інтерактивного вивчення нового матеріалу; показати неповторність і унікальність китайської культури.

Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть: називати основні досягнення культури Китаю; застосовувати та пояснювати на прикладах поняття «конфуціанство»; описувати пам’ятки культури та писемності давніх китайців; визначати внесок Давнього Китаю у скарбницю світової культури.

Тип уроку. Комбінований.

Форма уроку. Заочна мандрівка.

Структура уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Перевірка домашнього

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

             Зупинки:

1.зп.Міфічна.

2.зп. Мудреців

3.зп. «4-ох коштовностей».

4.зп. «Відпочинь».

5.зп. «Винаходів»

6.зп. «Мистецька»

7.м. Пекін

ІV. Узагальнення і систематизація знань.

V. Підсумки уроку.

VI. Домашнє завдання.

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Вступне слово вчителя

    -Діти, яку державу ви почали вивчати на минулому уроці? Сьогодні ми здійснимо уявну  мандрівку до цієї чарівної держави, дізнаємось в що вірили китайці, що винайшли, яка культурна спадщина цього народу. У нас на дошці не випадково вивішений цей ієрогліф, він з китайської мови означає «успіх у навчанні». Нехай цей китайський символ сьогодні на уроці сприяє легкому засвоєнню матеріалу.

     А подорожувати ми з вами будемо на потягу. А що потрібно для поїздки на потязі? (Квитки).

      Роздача квитків, де номер вагону вказує на номер групи. Діти сідають по вагонах.

Рушаємо!

 
 
Подробнее
  • Просмотров: 453
  • Комментариев: 0
 

Тема: Запорізька Січ у другій половині ХVІІ ст.

Мета: Показати статус Запорізької Січі в нових історичних умовах ;    

           підкреслити що на к. ХVІІ ст.. Запорізька Січ почала втрачати 

           політичну роль, зосередилась в основному на воєнних походах

           на боці тих чи інших угрупувань; ознайомитись з легендарним

           кошовим отаманом Іваном Сірком; виховувати в учнів почуття

           поваги   і шани до захисників Вітчизни.

           Закріплювати в учнів вміння працювати з картою, посібниками,

           Документами, додатковою літературою.

Хід уроку

І. Організаційний момент  (1 хв)

ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

Учитель.     (3 хв)

Історія будь-якого народу, як і життя людини, має героїчні і трагічні, щасливі й нещасливі сторінки. І оскільки саме в героїзмі найповніше виявляються національний характер народу, його душевна краса, його талант; ці сторінки особливо хвилюють і викликають почуття національної гордості. В історичному минулому українського народу було неповторне й легендарне явище, його святиня – Запорізька Січ, що стала синонімом свободи, незалежності, людської і національної гідності. Це про неї так писав М.Гоголь: «Так ось вона Січ. Ось те гніздо звідки вилітають усі ті горді і дужі як леви. Ось звідки розливається воля і козацтво на всю Україну».

 
 
Подробнее
  • Просмотров: 515
  • Комментариев: 0
Контакти

16070 с. Красне
Орлівської сільської ради
Новгород-сіверського району
Чернігівської області
Тел (04658)3-55-54
Факс (04658)3-55-54
Ел. пошта krhutor@ukr.net

Наш опрос
Оцініть мій сайт
Друзья сайта

Uc-new.ucoz.ru - адаптировал

© 2012
При использовании материалов ссылка на источник обязательна
  • sape
  • sape