Математика [5] |
Історія [5] |
Креслення [1] |
Художня культура [2] |
Технології [5] |
Головна » Файли » Уроки |
У розділі матеріалів: 18 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Тема: Основи художнього оформлення одягу. Загальні відомості про основні кольори,додаткові та споріднені. Теплі та холодні. Хроматичні та ахроматичні. Кольорові сполучення. Гармонія кольорів в одязі. Орнамент як елемент оздоблення одягу. Види орнаменту.
Мета:
- ознайомити загальними відомостями про кольори, кольорові сполучення,гармонією в одязі,орнаментом як елементом оздоблення;
- виховувати естетичний смак ,захоплення красою мистецтва, спрямувати на виховання в учнів дбайливого ставлення до різновидів одягу;
- розвивати уважність, уяву,спостережливість, допитливість;виховувати любов до праці, бережливе ставлення до інструменту.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Обладнання:креслярське приладдя, заготовки тренувальних робіт.
Наочність: презентація «Український одяг» роздатковий матеріал « Кольорові сполучення», «Види орнаменту»
Ключові слова: колір, хроматичні,ахроматичні кольори,орнамент.
Міжпредметні зв’язки: креслення,образотворче мистецтво.
ТЕМА: МОДЕЛЮВАННЯ РУКАВІВ.
Мета:
розрахунок кількості тканини, необхідної для пошиття виробу за різної її ширини; навчити вирішувати конструкторські завдання на заміну конструктивних елементів у виробах з тканини;
творчий підхід до моделювання рукавів;
моделювання плечових рукавів.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: таблиці — «Зразки моделей плечових виробів», «Побудова
креслення викрійки основи сукні», «Побудова креслення викрійки одношовного рукава», ножиці, прості й кольорові олівці, клей, кольоровий папір, шаблони викрійки основи одношовного рукава.
Обробка застібки вшивними планками.
Мета уроку:
навчальна - сформувати знання, уміння, навички оброки застібки вшивними планками; закріпити знання термінології ручних, машинних і волого-теплових робіт; відпрацювати прийоми роботи на сучасному швейному обладнанні; навчити здійснювати контроль (самоконтроль) в процесі виконання завдання;
розвиваюча - розвивати раціональне, критичне, аналітичне та логічне мислення; формувати пізнавальну активність та самостійність учнів, їх увагу, спостережливість; розвивати творчі здібності;
виховна - виховувати дисциплінованість, сумлінність, відповідальність за результати праці; формувати навички співробітництва в колективі, почуття поваги до своїх товаришів.
План-конспект
відкритого уроку з історії України
на тему: «Українське суспільство в другій половині ХІХ ст.»
(9 клас)
Вчитель: Байрак О.М.
2014
Мета: проаналізувати зміни, що відбулися в соціальній структурі українського суспільства, визначити роль родин українських підприємців Яхненків, Симиренків і Терещенків в історії України; дослідити причини, напрями та суть трудової еміграції українського населення в другій половині ХІХ ст.; розвивати в учнів уміння й навички критичного мислення, уміння аналізувати історичні джерела, самостійної роботи; виховувати інтерес до вивчення історичного минулого України.
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Перевірка домашнього завдання
А) Індивідуальна робота з картками
Тема. Реформи адміністративно-політичного управління 60–70-х років ХІХ ст.
Мета: визначити, в чому полягала необхідність проведення реформ адміністративно-політичного управління в Російській імперії, а також з’ясувати суть та значення проведених перетворень; розвивати в учнів уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, з’ясовувати суть історичних подій та явищ, робити висновки, розвивати навички самостійної роботи з джерелами інформації; сприяти правовому вихованню учнів.
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент (1 хв)
ІІ . Актуалізація опорних знань учнів (5 хв)
Метод взаємоперевірки
(Учні діляться на 2 команди та ставлять одне-одному запитання по д/з)
Мета: Ознайомити учнів із релігійними віруваннями та культурною спадщиною Давньго Китаю; удосконалити навички інтерактивного вивчення нового матеріалу; показати неповторність і унікальність китайської культури.
Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть: називати основні досягнення культури Китаю; застосовувати та пояснювати на прикладах поняття «конфуціанство»; описувати пам’ятки культури та писемності давніх китайців; визначати внесок Давнього Китаю у скарбницю світової культури.
Тип уроку. Комбінований.
Форма уроку. Заочна мандрівка.
Структура уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Перевірка домашнього
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
Зупинки:
1.зп.Міфічна.
2.зп. Мудреців
3.зп. «4-ох коштовностей».
4.зп. «Відпочинь».
5.зп. «Винаходів»
6.зп. «Мистецька»
7.м. Пекін
ІV. Узагальнення і систематизація знань.
V. Підсумки уроку.
VI. Домашнє завдання.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Вступне слово вчителя
-Діти, яку державу ви почали вивчати на минулому уроці? Сьогодні ми здійснимо уявну мандрівку до цієї чарівної держави, дізнаємось в що вірили китайці, що винайшли, яка культурна спадщина цього народу. У нас на дошці не випадково вивішений цей ієрогліф, він з китайської мови означає «успіх у навчанні». Нехай цей китайський символ сьогодні на уроці сприяє легкому засвоєнню матеріалу.
А подорожувати ми з вами будемо на потягу. А що потрібно для поїздки на потязі? (Квитки).
Роздача квитків, де номер вагону вказує на номер групи. Діти сідають по вагонах.
Рушаємо!
Тема: Запорізька Січ у другій половині ХVІІ ст.
Мета: Показати статус Запорізької Січі в нових історичних умовах ;
підкреслити що на к. ХVІІ ст.. Запорізька Січ почала втрачати
політичну роль, зосередилась в основному на воєнних походах
на боці тих чи інших угрупувань; ознайомитись з легендарним
кошовим отаманом Іваном Сірком; виховувати в учнів почуття
поваги і шани до захисників Вітчизни.
Закріплювати в учнів вміння працювати з картою, посібниками,
Документами, додатковою літературою.
Хід уроку
І. Організаційний момент (1 хв)
ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
Учитель. (3 хв)
Історія будь-якого народу, як і життя людини, має героїчні і трагічні, щасливі й нещасливі сторінки. І оскільки саме в героїзмі найповніше виявляються національний характер народу, його душевна краса, його талант; ці сторінки особливо хвилюють і викликають почуття національної гордості. В історичному минулому українського народу було неповторне й легендарне явище, його святиня – Запорізька Січ, що стала синонімом свободи, незалежності, людської і національної гідності. Це про неї так писав М.Гоголь: «Так ось вона Січ. Ось те гніздо звідки вилітають усі ті горді і дужі як леви. Ось звідки розливається воля і козацтво на всю Україну».