Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Уроки

У розділі матеріалів: 18
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

 

 
 
Подробнее
  • Просмотров: 3311
  • Комментариев: 0
Подробнее
  • Просмотров: 664
  • Комментариев: 0
 

Тема: Основи художнього оформлення одягу. Загальні відомості про основні кольори,додаткові та споріднені. Теплі та холодні. Хроматичні та ахроматичні. Кольорові сполучення. Гармонія кольорів в одязі. Орнамент як елемент оздоблення одягу. Види орнаменту.

Мета:

-  ознайомити загальними відомостями про кольори, кольорові сполучення,гармонією в одязі,орнаментом як елементом оздоблення;

-  виховувати естетичний смак ,захоплення красою мистецтва, спрямувати на виховання в учнів дбайливого ставлення до різновидів одягу;

-  розвивати уважність, уяву,спостережливість, допитливість;виховувати любов до праці, бережливе ставлення до інструменту.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Обладнання:креслярське приладдя, заготовки тренувальних робіт.

Наочність: презентація «Український одяг» роздатковий матеріал « Кольорові сполучення», «Види орнаменту»

Ключові слова: колір, хроматичні,ахроматичні кольори,орнамент.

Міжпредметні зв’язки: креслення,образотворче мистецтво.

 

 
 
Подробнее
  • Просмотров: 798
  • Комментариев: 0
 

ТЕМА: МОДЕЛЮВАННЯ РУКАВІВ.

Мета:

  • ознайомити учнів і основами моделювання рукавів; навчити робити

розрахунок кількості тканини, необхідної для пошиття виробу за різної її ширини; навчити вирішувати конструкторські завдання на заміну конструктивних елементів у виробах з тканини;

  • сприяти розвитку інтересу до кравецького мистецтва; розвивати

творчий підхід до моделювання рукавів;

  • виховувати самостійність у вирішенні конструктивних завдань під час

моделювання плечових рукавів.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: таблиці — «Зразки моделей плечових виробів», «Побудова

креслення викрійки основи сукні», «Побудова креслення викрійки одношовного рукава», ножиці, прості й кольорові олівці, клей, кольоровий папір, шаблони викрійки основи одношовного рукава.

 
 
Подробнее
  • Просмотров: 451
  • Комментариев: 0
 

Обробка застібки вшивними планками.

Мета уроку:

навчальна - сформувати знання, уміння, навички оброки застібки вшивними планками; закріпити знання термінології ручних, машинних і волого-теплових робіт; відпрацювати прийоми роботи на сучасному швейному обладнанні; навчити здійснювати контроль (самоконтроль) в процесі виконання завдання;

розвиваюча - розвивати раціональне, критичне, аналітичне та логічне мислення; формувати пізнавальну активність та самостійність учнів, їх увагу, спостережливість; розвивати творчі здібності;

виховна - виховувати дисциплінованість, сумлінність, відповідальність за результати праці; формувати навички співробітництва в колективі, почуття поваги до своїх товаришів.

 
 
Подробнее
  • Просмотров: 3792
  • Комментариев: 0
 

План-конспект

відкритого уроку з історії України

на тему: «Українське суспільство в другій половині ХІХ ст.»

(9 клас)

Вчитель: Байрак О.М.

2014

Мета: проаналізувати зміни, що відбулися в соціальній структурі українського суспільства, визначити роль родин українських підприємців Яхненків, Симиренків і Терещенків в історії України; дослідити причини, напрями та суть трудової еміграції українського населення в другій половині ХІХ ст.; розвивати в учнів уміння й навички критичного мислення, уміння аналізувати історичні джерела, самостійної роботи; виховувати інтерес до вивчення історичного минулого України. 

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Перевірка домашнього завдання

А) Індивідуальна робота з картками

 
 
Подробнее
  • Просмотров: 668
  • Комментариев: 0
 

Тема. Реформи адміністративно-політичного управління 60–70-х років ХІХ ст.

Мета: визначити, в чому полягала необхідність проведення реформ адміністративно-політичного управління в Російській імперії, а також з’ясувати суть та значення проведених перетворень; розвивати в учнів уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, з’ясовувати суть історичних подій та явищ, робити висновки, розвивати навички самостійної роботи з джерелами інформації; сприяти правовому вихованню учнів.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент (1 хв)

ІІ . Актуалізація опорних знань учнів (5 хв)

Метод взаємоперевірки

(Учні діляться на 2 команди та ставлять одне-одному запитання по д/з)

 

 
 
Подробнее
  • Просмотров: 474
  • Комментариев: 0
 
 
 
 
Подробнее
  • Просмотров: 644
  • Комментариев: 0
 

Мета: Ознайомити учнів із релігійними віруваннями та культурною спадщиною Давньго Китаю; удосконалити навички інтерактивного вивчення нового матеріалу; показати неповторність і унікальність китайської культури.

Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть: називати основні досягнення культури Китаю; застосовувати та пояснювати на прикладах поняття «конфуціанство»; описувати пам’ятки культури та писемності давніх китайців; визначати внесок Давнього Китаю у скарбницю світової культури.

Тип уроку. Комбінований.

Форма уроку. Заочна мандрівка.

Структура уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Перевірка домашнього

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

             Зупинки:

1.зп.Міфічна.

2.зп. Мудреців

3.зп. «4-ох коштовностей».

4.зп. «Відпочинь».

5.зп. «Винаходів»

6.зп. «Мистецька»

7.м. Пекін

ІV. Узагальнення і систематизація знань.

V. Підсумки уроку.

VI. Домашнє завдання.

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Вступне слово вчителя

    -Діти, яку державу ви почали вивчати на минулому уроці? Сьогодні ми здійснимо уявну  мандрівку до цієї чарівної держави, дізнаємось в що вірили китайці, що винайшли, яка культурна спадщина цього народу. У нас на дошці не випадково вивішений цей ієрогліф, він з китайської мови означає «успіх у навчанні». Нехай цей китайський символ сьогодні на уроці сприяє легкому засвоєнню матеріалу.

     А подорожувати ми з вами будемо на потягу. А що потрібно для поїздки на потязі? (Квитки).

      Роздача квитків, де номер вагону вказує на номер групи. Діти сідають по вагонах.

Рушаємо!

 
 
Подробнее
  • Просмотров: 454
  • Комментариев: 0
 

Тема: Запорізька Січ у другій половині ХVІІ ст.

Мета: Показати статус Запорізької Січі в нових історичних умовах ;    

           підкреслити що на к. ХVІІ ст.. Запорізька Січ почала втрачати 

           політичну роль, зосередилась в основному на воєнних походах

           на боці тих чи інших угрупувань; ознайомитись з легендарним

           кошовим отаманом Іваном Сірком; виховувати в учнів почуття

           поваги   і шани до захисників Вітчизни.

           Закріплювати в учнів вміння працювати з картою, посібниками,

           Документами, додатковою літературою.

Хід уроку

І. Організаційний момент  (1 хв)

ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

Учитель.     (3 хв)

Історія будь-якого народу, як і життя людини, має героїчні і трагічні, щасливі й нещасливі сторінки. І оскільки саме в героїзмі найповніше виявляються національний характер народу, його душевна краса, його талант; ці сторінки особливо хвилюють і викликають почуття національної гордості. В історичному минулому українського народу було неповторне й легендарне явище, його святиня – Запорізька Січ, що стала синонімом свободи, незалежності, людської і національної гідності. Це про неї так писав М.Гоголь: «Так ось вона Січ. Ось те гніздо звідки вилітають усі ті горді і дужі як леви. Ось звідки розливається воля і козацтво на всю Україну».

 
 
Подробнее
  • Просмотров: 516
  • Комментариев: 0
1-10 11-18
Контакти

16070 с. Красне
Орлівської сільської ради
Новгород-сіверського району
Чернігівської області
Тел (04658)3-55-54
Факс (04658)3-55-54
Ел. пошта krhutor@ukr.net

Наш опрос
Оцініть мій сайт
Друзья сайта

Uc-new.ucoz.ru - адаптировал

© 2012
При использовании материалов ссылка на источник обязательна
  • sape
  • sape