Категории раздела
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Десять умов успішної роботи
1.Наполегливо вчися, будь впевнений у собі, бо нема нічого гіршого, як невпевненість у власних силах.
2.Будь уважним, не відволікайся під час занять, бо пропустиш щось важливе, без чого весь наступний матеріал буде. незрозумілим, не цікавим.
3. Багато працюй. Роби все ретельно. Пам'ятай слова відомого американського винахідника «Все вирішують 1 % таланту і 99% потіння».
4.Дотримуйся режиму в навчання, по черзі заміняй працю відпочинком. Умій швидко включатися в роботу. Перемінне виконуй спочатку важкі завдання.
5.Не заучуй все напам'ять. Навчися самостійно мислитице дасть тобі можливість правильно оцінити матеріал, і знайти йому застосування в житті.
6.Зроби своїми спільниками уяву і почуття. Коли слухаєш вчителя, намагайся відразу уявити собі все, що він говорить.
7.Будь самостійним у навчанні. Не чекай, коли знання вкладуть у голову, сам читай, шукай, задумуйся. Пам'ятай слова поета Решенкова:«Дорога, яку сам знайшов, ніколи не забудеться».
8.Облаштуй вдома власний куточок. Тут мають бути: режим дня, розклад, необхідне приладдя, поличка з літературою.
9.Частіше застосовуй свої знання на практиці: виконуй вправи, розв'язуй проблеми, порівнюй прочитане з реальним життям і роби відповідні висновки, складай плани, тези. Працюй не тільки головою, а й руками.
10.Оволодій мистецтвом праці. Намагайся розумно, з найменшими затратами організовувати свою роботу.

Як працювати з книгою
1.Для  ознайомлення в загальних рисах зі змістом книги необхідно:
а)прочитати титульну сторінку - прізвище автора, заголовок, рік видання.
б) прочитати анотацію (коротку інформацію про цю книгу), вміщену на зворотному боці титульної сторінки.
в) уважно ознайомитись зі змістом в кінці книги, або після титульної сторінки:
г) прочитати передмову.
2.Під час читання звернути увагу на:
а) назви окремих розділів, частин, параграфів і таке інше.
б) вдумливо ставитись до слів і словосполучень, виділених різними шрифтами (розрядкою, курсивом,пів жирним та ін.)
в) з'ясувати значення незрозумілих слів за допомогою словників та енциклопедій.
г) звернути увагу на посилання (позначаються зірочкою або цифрою) і зразу ж уважно прочитати пояснення(внизу сторінки).
3.Для засвоєння змісту прочитаного необхідно:
а) поділити прочитаний матеріал на частини, виділити в них найголовніше.
б) скласти план (простий, складний), тематичні виписки, тези або конспект.

Як складати план, тези і конспект
1.   Прочитати текст, визначити його тему та основну думку.
2.   Поділити текст на логіко-смислові частини.
3.   Дібравши заголовокдо кожної частини, матимемо план тексту.
4.   Поставити до кожної логіко-смислової частини тексту запитання: "Про що говориться в цій частині?”
5.   Знайти в тексті головну думку. Записавши її стисло власними словамивід автора, матимемо тези.
6.   Доповнившиїх матеріалом, фактами, взятими з тексту, матимемо конспект.
7.  Складаючи план, чи конспект, записати прізвище автора, повну назву роботи, рік, видавництво, назву журналу чи газети, в якому вона надрукована.
8.   Виділяти в конспекті розділи, параграфи, пункти, відокремлювати їх один від одного.
9.   Після кожної закінченої частини роботи інтервал (сюди можна виписати нові замітки).
Виділяти основні тези, ідеї різними кольорами, підкресленням, значками та ін.
Як скласти простий план навчального матеріалу
1.   Уважно прочитай матеріал, який задано.
2.   Визнач основні думки і в такий спосіб розділи матеріал на основні смислові частини.
3.   Озаглав кожну частину. Саме вони і будуть пунктами плану.
Як скласти складний план
1.   Уважно прочитай матеріал.
2.   Визнач основні думки та розділи матеріал на основні смислові частини.
3.   Дай назву кожній частині (пункту плану).
4.   Розділи на смислові частини матеріал кожного пункту і теж озаглав їх (підпункти плану).
5.   Перевір, чи співпадають пункти і підпункти плану, чи повністю відображено в них основний зміст виучуваного матеріалу.
6.   Пам'ятай: у складному плані не завжди доцільно кожен пункт розчленовувати на підпункти.
Рецензування твору - (доповіді, усного виступу)
Рецензія — це стаття, яка аналізує та оцінює який-небудь твір, спектакль, усний виступ, концерт абощо.
1.   Якою мірою твір (доповідь, реферат чи усний виступ) розкриває тему?
2.   Наскільки роботаґрунтовна за змістом?
3.   З інтересом читається чи ні? Чому?
4.   Аналіз побудованої доповіді (усного виступу): послідовність, логічність частин абощо.
5.   Як відібрано і використано матеріал?
6.   Культура мови роботи (помилки у змісті та мовному оформленні, орфографічні. пунктуаційні, граматичні помилки).
7.   Чи є висновки і чи випливають вони з написаного (сказаного).
8.   Зовнішнє оформлення роботи.
9.   Доповнення рецензента.
10. Загальний висновок про твір і побажання його авторові.
 
Як готуватись до публічного виступу
1.   Добре продумати тему: підготувати заздалегідь матеріал, з яким збираються виступати.
2.   З'ясувати адресата мовлення: Що потрібно зробити проінформувати слухачів, переконати чи спонукати до чогось
3.   Основа виступу - план.
4.   Опрацьовуючи потрібну інформацію, дбай про композицію виступу (загальноприйнята композиція - вступ, основна частина, висновок).
5.   Розвивати думку у своєму виступі, а саме: пояснювати, виписувати, робити висновок. Добирати відповідні мовні засоби.
6.   Написати повний текст виступу, і кілька разів прочитати його.
7.   Прочитати свій виступ вдома комусь із рідних або друзям. Це допомагає уточнити зміст, знайти потрібні слова і
Як написати реферат
1.   Чітко визначити тему своєї роботи.
2.   Скласти загальний, або попередній план роботи (визначити основні етапи праці, бажано з приблизним строком їх виконання).
3.   Підібрати літературу, цитати. Опрацювати і дібранти джерела з робочими стислими помітками.
4.   Самостійно написати яскравий, привабливий вступ до реферату в якому розкрити, чому вибрано саме цю тему.
5.   Викласти головну ідею в основній частині.
6.   Сформулювати висновки реферату.
7.   Скласти кінцевий варіант плану.
8.   Оформлення титульної сторінки: на першому місцівказується тема реферату, хто (прізвище, ім'я, клас) його виконання, рік написання реферату.
9.   Зміст написати охайно без помилок на стандартних (альбомних) листах (8 і більше сторінок). Оптимальний обсяг реферату 8 – 10 сторінок.
10. На останньому аркуші визначається "Основна використаналітература": прізвище ім'я та по батькові автора книги, назва книги, ріквидання і місце.
11. Здати реферат для перевірки науковим керівникам.
12. Для того щоб отримати високий бал на протязі 3 – 5хвилин познайомити клас зі змістом реферату. Під час виступу слід виокремлювати головні думки, а не читати реферат.

Контакти

16070 с. Красне
Орлівської сільської ради
Новгород-сіверського району
Чернігівської області
Тел (04658)3-55-54
Факс (04658)3-55-54
Ел. пошта krhutor@ukr.net

Наш опрос
Оцініть мій сайт
Друзья сайта

Uc-new.ucoz.ru - адаптировал

© 2012
При использовании материалов ссылка на источник обязательна
  • sape
  • sape